شناسه خبر: 28435

رشد ۱۳ درصدی شاخص اعتماد مصرف‌کننده در ایالات متحده

شاخص اعتماد مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه آگوست بهبود می‌یابد.

به گزارش اقتصادنگار و به نقل از بیزنس، بر اساس گزارش نهایی منتشر شده توسط دانشگاه میشیگان، اعتماد مصرف‌کننده در سراسر ایالات‌متحده در ماه آگوست نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

احساسات مصرف‌کننده در ماه آگوست ۱۳ درصد رشد کرد و به ۵۸.۲ افزایش یافت. رقم انتظارات مصرف‌کنندگان در ماه قبل، ۲۲.۶ درصد بود که به ۵۸ رسید. وضعیت اقتصادی فعلی نسبت به جولای ۰.۹ درصد افزایش یافت و به ۵۸.۶ رسید.

در این گزارش ذکر شده است که افزایش احساسات در سن، تحصیلات، درآمد، منطقه و وابستگی‌های سیاسی مشاهده شد و می‌توان آن را به کاهش اخیر تورم نسبت داد.

مصرف‌کنندگان کم‌درآمد که منابع کمتری برای محافظت در برابر تورم دارند، به‌ویژه سودهای بزرگی را در همه اجزای شاخص ثبت کردند.

 

ارسال نظر