کدخبر: ۱۵۵۸۶

در اینفوگراف مشاهده کنید:

در گزارش دیجی‌کالا از عملکرد این پلتفرم آنلاین خرده‌فروشی در سال ۹۸، به تعداد دفعات جستجوی برندهای ایرانی و خارجی در وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا اشاره شده است. در اینفوگراف بالا این اطلاعات را مشاهده می‌کنید.خرید آنلاین چیزی حدود ۲ درصد بازار خرده‌فروشی ایران را شامل می‌شود که وب‌سایت دیجی‌کالا سهم زیادی از این بازار را در اختیار دارد. بنابراین آمارهای این وب‌سایت و اپلیکیشن می‌تواند تاحدودی تمایل مصرف‌کنندگان را نشان دهد. در اینفوگراف بالا این برندها را مشاهده می‌کنید.

 

ارسال نظر