کدخبر: ۲۰۶۹

در اینفوگراف مشاهده می‌کنید:

در ابتدای عرضه‌ی اسپیکرهای هوشمند، بسیاری از مردم نسبت به این فناوری گارد نشان دادند. هراس آنها بیشتر از این بود که به داشتن یک دستگاه سخنگو و گوش دهنده‌‌ی دیجیتالی در خانه‌ی خودشان مشکوک بودند. اما رفته رفته این فناوری جای خود را در خانه‌ی میلیون‌ها امریکایی باز کرده است. از محبوب‌ترین برندهای این فن‌آوری می‌توان به آمازون، اپل و گوگل اشاره کرد که در اینفوگراف بالا مقایسه‌ای بین مدل‌های مختلف بر اساس درصد محبوبیت در بین مصرف‌کنندگان آنها را مشاهده می‌کنید.

اسپیکرهای هوشمند نوعی دستیاران خانگی به شمار می‌روند که بر اساس نوع و مدلشان، کارایی‌ مختلفی را به مصرف کننده عرضه می‌کنند. این کارایی‌ها شامل خواندن اخبار، پخش موسیقی، روشن و خاموش کردن دستگاه‌های دیجیتالی دیگر مانند سیستم روشنایی و تلویزیون و... هستند. تمام دستورها با استفاده از صوت و در محیط خانه به این اسپیکرها داده می‌شود. اینفوگرافی که مشاهده می‌کنید با استفاده از نظرسنجی از حدود هزار نفر از افراد مصرف‌کننده‌ی این نوع محصولات به دست آمده است. لازم به ذکر است استفاده از این فن‌آوری روز به روز بیشتر می‌شود. برای مثال پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال ۲۰۱۸ فروش این محصولات ۶۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۷ داشته باشد.

منبع: https://news.strategyanalytics.com/press-release/intelligent-home/amazon-echo-has-23-share-smart-speakers-use-strategy-analytics

ارسال نظر