کدخبر: ۵۵۲

اینفوگرافی بالا نشان می‌دهد

اینفوگراف بالا بیانگر کلماتی است که طی نظرسنجی انجام شده از ۲ هزار و ۲۰۱ نفر آمریکایی توسط Morning Consult، به عنوان کلماتی شناخته شده که تاثیری منفی بر خریدن کالاهای خوراکی داشته است. به عنوان مثال ۳۵ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند وجود کلمه‌ی«وگان» بر روی لیبل یک خوراکی را عاملی دانسته‌اند که باعث می‌شود آن خوراکی را نخرند. این در حالی است که عموما از سوی تولیدکننده‌ها تصور بر این است که این لیبل‌ها می‌توانند جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

ارسال نظر