کدخبر: ۷۰۴

اینفوگرافی بالا نشان می دهد:

موسسه Brand Finance که در زمینه ی مشاوره و تحقیق برندها فعالیت می کند طبق گزارشی اعلام کرد که TOYOTA باقیمتی در حدود ۴۴ میلیارد دلار، در حال حاضر ارزشمندترین برند ژاپنی محسوب می شود. این غول ژاپنی نه تنها در زمنیه تولید خودرو، موتورسیکلت و کامیون فعالیت گسترده ای در مقیاس جهانی دارد، بلکه در تولید و گسترش تکنولوژی های جدید چون روبات ها، خودروهای هیبریدی و خودروهای تمام برقی نیز فعالیت می کند. بنابراین عجیب نیست که در حال حاضر، تویوتا بالاتر از غول های دیگر ژاپنی مانند میتسوبیشی، هوندا و ساف بانک در رتبه ارزشمندترین برند ژاپن قرار دارد.

ارسال نظر