کدخبر: ۷۱۰

اینفوگرافی بالا نشان می دهد:

فوربز اخیرا لیستی ۲۰ عددی از باارزشترین برندهای حوزه اینترنت در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده است. نکته جالب در مورد این لیست این است که ۱۲ عدد از این برندها در آمریکا و ۸ عدد دیگر در چین قرار دارند. این در حالی است که به طور مثال در سال ۲۰۱۳، از ۲۰ برند برتر حوزه اینترنت ۱۳ عدد در آمریکا، ۳ عدد در چین، ۲ عدد در ژاپن، ۱ عدد در روسیه و ۱ عدد دیگر نیز در کره جنوبی قرار داشت. این نشان می دهد که کشور چین توانسته در گذر این سالها با کنار زدن رقبا، سهم قابل توجهی در فروش محصولات اینترنتی پیدا کند. این محصولات شامل گجت ها، اپلیکیشن ها و خدمات اینترنتی است. در اینفوگراف بالا ده برند با بیشترین ارزش را به ترتیب مشاهده می کنید. ارقام نمودار نشان دهنده ارزش این برندها به میلیارد دلار هستند.

ارسال نظر