با محمدرضا جلائیپور دربارهی اقتصاد سیاسی صداوسیما، ضرورت شفافشدن جزئیات حدود چهارهزار میلیارد تومان درآمد صداوسیما و جزئیات نحوهی هزینهی آن، آسیبهای تجاری-کالاییشدن صداوسیما و تبلیغات افراطی ستارهمربعها (خدمات ارزش افزوده) در صداوسیما، نقدهایش به سیاستهای حاکم بر صداوسیما، طرح اصلاح مدیریت و نظارت صداوسیما در مجلس و راهکارهای حقوقی و حقیقی برای اصلاح صداوسیما گفتگو کردهایم. محمدرضا جلائیپور، فعال سیاسی و مدنی و پژوهشگر جامعهشناسی است که در دانشگاههای تهران، LSE، آکسفورد، پرینستون و هارواد تحصیل و پژوهش کردهاست.
فایل صوتی:
ارسال نظر